MKD.mk më 1 prill publikoi sondazhin e opinionit publik të realizuar nga agjencia Market Vision,( ripublikuar dhe nga “Argumentum“) për raundin e parë të zgjedhjeve presidenciale. Dhe ky hulumtim, si dhe hulumtimi që MKD.mk dhe Market Vision e bëjnë për disa vite me radhë, treguan se është më afër rezultatit. Politikanët nga qeveria, zëdhënësit, si dhe kryeministri i atëhershëm Dimitar Kovaçevski, komentuan se bëhet fjalë për një anketë të bërë në selinë e partisë. Kundërshtimi më i mirë për këtë është krahasimi i rezultateve të sondazhit me rezultatet e raundit të parë të zgjedhjeve presidenciale.
Sondazhi i MKD.mk tregoi se raporti mes Gordana Siljanovska Davkovës dhe Stevo Pendarovskit do të jetë 2:1.
Siljanovska Davkova fitoi dy herë më shumë vota se Pendarovski. Sipas anketës dhe rezultateve të raundit të parë, në vendin e tretë është Bujar Osmani, i ndjekur nga Maksim Dimitrievski dhe Arben Taravari, i ndjekur nga Biljana Vankovska dhe Stevço Jakimovski. Të tilla ishin rezultatet e anketës, e të tilla janë rezultatet e Komisionit Shtetëror të Zgjedhjeve pas rrethit të parë të zgjedhjeve presidenciale.
Shumë analistë merren me përqindje, por nuk i kushtojnë rëndësi treguesit më të rëndësishëm, që është raporti i votave mes kandidatëve. Raporti jep pamjen më realiste. Përqindjet mes anketave të ndryshme janë të pakrahasueshme sepse në çdo anketë ka një numër të madh të anketuarish që nuk deklarohen, nuk e dinë se për kë do të votojnë… dhe numri total i përgjigjeve të tilla në çdo anketë është i ndryshëm. Nëse shikoni orarin e rezultateve tona, do të shihni se është pothuajse i barabartë me rezultatet e KSHZ-së.
/Argumentum.al