Me 2.2 milion makina, kjo është terheqja më e madhe e bërë ndonjëherë nga Volvo. Vetëm në Suedi, janë tërhequr mbi 400,000 makina.
Prodhuesi suedez i automjeteve Volvo tani po terheq afër 2.2 milion automjete për shkak të një problemi me rripat e sigurimit.
“Kjo vlen për makinat nga një gjeneratë e mëparshme e modeleve Volvo. Ne nuk kemi raporte për aksidente apo lëndime. Kjo është një masë parandaluese për të shmangur problemet në të ardhmen ”, tha zëdhënësi i shtypit të Volvo Cars Stefan Elfström për Radio Suedeze.
Kjo është tërheqja më e madhe e makinave që Volvo ka bërë ndonjëherë. Vetëm në Suedi, 412,000 makina janë terhequr.
Problemi me makinat lidhet me një kabllo çeliku të lidhur me rripat e sigurimit, të cilat në kushte të caktuara “me kalimin e kohës vuajnë nga lodhja”, duke dëmtuar përfundimisht kabllon, “duke rezultuar në funksion të zvogëluar të frenimit të rripit të sigurimit”.
Volvo Cars prezantoi rripin e sigurimit me tre pika në vitin 1959. Sipas kompanisë, ajo nuk kishte marrë ndonjë raport për lëndime në lidhje me çështjen. Elfström siguroi që ky ishte një “problem shumë i rrallë”.
Makinat në fjalë janë prodhuar nga 2006 deri në 2019 dhe i përkasin një gjenerate të mëparshme. Pronarët e prekur të makinave tani do të marrin një letër në lidhje me këtë çështje.
“Ne u dërgojmë një letër të gjithë klientëve të prekur duke i njoftuar ata për gabimin e mundshëm. Ne gjithashtu ju them se çfarë mund të bëni për të ekzaminuar makinën dhe se duhet të kontaktoni një punëtori për të bërë një takim dhe për ta riparuar makinën “, tha Elfström, duke siguruar se është e mundur të përdorni në mënyrë të sigurt makinën, derisa çështja të zgjidhet.
Martin Sköld, një ekspert në industrinë e automobilave dhe një profesor i asociuar në Shkollën e Ekonomisë së Stokholmit, tha që tërheqja është e jashtëzakonshme, nuk është unike në asnjë mënyrë. Megjithatë, ai paralajmëroi se tërheqja do të çojë në kosto të mëdha për Volvo Cars, si dhe probleme administrative.
Kompania siguroi që kostot janë sekondare dhe theksoi angazhimin e saj për të rregulluar sa më shpejt makinat dhe për të mbajtur shoferët larg dëmit.
Meqenëse Volvo Cars ishte blerë nga Fordi nga firma kineze Geely në vitin 2010, marka ikonike suedeze e njohur për sigurinë e saj është përqendruar në përmirësimin e imazhit dhe llogarive të saj. Në vitin 2017, prodhuesi i makinave njoftoi se do të nisë vetëm modele elektrike ose hibride nga viti 2019 e tutje, duke u përgatitur për “një epokë përtej motorit të djegies së brendshme”.