Gala e Festivalit të Pranverës të këtij viti, një festë vjetore e prodhuar dhe transmetuar nga China Media Group (CMG), u shpalos në prag të Vitit të Ri Kinez të premten në mbrëmje. Ky rast nënkupton një kohë të dashur kur kinezët në mbarë botën mblidhen me familjet e tyre për të pritur Vitin e Ri Kinez.
Si programi televiziv më i ndjekur në Kinë, gala ka qenë një traditë e përvitshme që nga transmetimi i saj i parë në 1983. Këtë vit, transmetimi i drejtpërdrejtë i gala-s vendosi rekorde të reja si për numrin e shikuesve ashtu edhe për numrin total të shikimeve. Që nga ora 08:00 e 10 shkurtit, ai tërhoqi 795 milionë shikues përmes platformave të reja të mediave, me shikime totale në 1.689 miliardë, një rritje prej 15.13 për qind nga viti i kaluar.
Formati vertikal i gala-s i optimizuar për celularin u tregua veçanërisht i popullarizuar, duke mbledhur 423 milionë shikime, një rritje prej 48.14 për qind nga viti i kaluar dhe duke arritur një kulm të ri për të tretin vit radhazi. Gala ka nxitur diskutime të gjalla dhe ka tërhequr shumë komente të favorshme në mediat sociale, me diskutimet në lidhje me gala që u hodhën 49.76 për qind nga viti i kaluar në 26.7 miliardë.
Këtë vit, gala shfaqi një përzierje shfaqjesh, nga muzika, komedia dhe artet tradicionale si opera dhe artet marciale deri te aktet spektakolare si magjia dhe akrobatika. Ai gjithashtu përfshinte teknologji të fundit si realiteti i zgjeruar (XR) dhe teknologjitë e ndërveprimit të skenës zhytëse për të përmirësuar përvojën e shikimit.
Ndër shfaqjet e spikatura, programi krijues i doganave të Vitit të Ri shfaqi pasurinë dhe diversitetin e kulturës së kuzhinës kineze, duke sugjeruar një korrje të bollshme në Vitin e Dragoit. Kërcimi i daulleve kineze u shfaq si një tjetër kulm i gjallë, me kërcimtarë me veshje tradicionale që energjizonin skenën me rrahje ritmike daulle. Koreografia, një përzierje dinamike e saktësisë dhe spontanitetit, solli në jetë formën e artit të lashtë në një festë bashkëkohore.
Në vazhdim të kësaj teme novacioni, emisioni “Brokada e Vitit të Ri” ndërthuri në mënyrë krijuese muzikën me teknologjinë e avancuar të sintezës virtuale. Ai transformoi simbolet përfaqësuese nga Kina e lashtë në një shfaqje magjepsëse, duke organizuar një “sfilatë të lashtë të modës” ku personazhet dukej se dilnin drejtpërdrejt nga pikturat. Duke ndërthurur elementë tradicionalë dhe modernë, ai u dha jetë motiveve kulturore që kanë qëndruar për mijëvjeçarë, duke mahnitur audiencën me një vitrinë të estetikës orientale.
Në festimin e Vitit të Dragoit, CGTN lançoi sfidën Loong Year Loong Dance më 8 janar, duke iu drejtuar audiencës nëpër platformat e mediave sociale në mbarë botën. Duke qenë se vallëzimi nuk njeh kufij kombëtarë, kjo sfidë fton një audiencë globale të lidhet me kulturën dhe frymën festive të Festivalit të Pranverës, duke krijuar një urë midis komuniteteve të ndryshme përmes gjuhës universale të lëvizjeve të kërcimit. Ai ka tërhequr pjesëmarrës nga 68 vende dhe rajone, me një vëllim global leximi prej mbi 589 milionë.
Angazhimi jashtë shtetit të gala-s arriti lartësi të reja këtë vit, me përmbajtje që u lexua mbi 649 milionë herë në mbarë botën dhe video që mblodhën 210 milionë shikime. CGTN e ka transmetuar gala globalisht nëpër kanalet e saj në gjuhën angleze, spanjolle, frënge, arabe dhe ruse, si dhe në platformat e reja mediatike të disponueshme në 68 gjuhë, duke bashkëpunuar me mbi 2,100 media në 200 vende dhe rajone.
Duke reflektuar këtë apel mbarëbotëror, mbi 3000 ekrane publike në 90 qytete në gjashtë kontinente transmetojnë drejtpërdrejt Gala e Festivalit të Pranverës, duke u mundësuar njerëzve në mbarë botën të përjetojnë sharmin unik të Festivalit Kinez të Pranverës dhe kulturës kineze./CGTN–Argumentum.al