Gjermania planifikon rindërtimin e portit të Bejrut me kushte

Gjermania do të paraqesë javën e ardhshme një propozim shumë miliarda dollarësh për autoritetet libaneze për të rindërtuar Portin e Bejrutit si pjesë e përpjekjeve për të joshur politikanët e vendit për të formuar një qeveri të aftë për të shmangur kolapsin financiar, thanë dy burime për agjencinë e lajmeve Reuters.

Një shpërthim kimik në port gushtin e kaluar vrau rreth 200 njerëz, plagosi mijëra dhe shkatërroi lagje të tëra në kryeqytetin e Libanit, duke e zhytur vendin më thellë në krizën e saj më të keqe politike dhe ekonomike që nga lufta civile 1975-90.

Sipas dy burimeve diplomatike me njohuri për planet, Gjermania dhe Franca po garojnë për të udhëhequr përpjekjet e rindërtimit. Berlini do të përshkruajë në 7 Prill një propozim që Banka Evropiane e Investimeve (EIB) ka rënë dakord të ndihmojë fondin që do të pastronte zonën dhe do të rindërtonte objektet, thanë ata.

Një prej burimeve vlerësoi financimin e EIB në intervalin prej 2-3 miliardë eurosh (2.4-3.6 miliardë dollarë).

Një zyrtar i lartë libanez konfirmoi se Gjermania duhej të paraqiste një propozim gjithëpërfshirës të rindërtimit të portit.

As ministria e jashtme gjermane dhe as firma e konsulencës Roland Berger, për të cilën burimet diplomatike thanë se e bashkuan planin, nuk iu përgjigjën menjëherë kërkesave të Reuters për koment. EIB nuk ishte menjëherë në dispozicion për koment, njoftoi Reuters.

Propozimi i Gjermanisë

Përveç portit, propozimi i Gjermanisë do të kërkojë të rizhvillojë më shumë se 100 hektarë (247 hektarë) në zonën përreth në një projekt që dy burimet diplomatike thanë se do të strukturohej përgjatë vijave të rindërtimit të pasluftës të Beirutit qendror.

Si në atë rizhvillim, plani do të përfshinte krijimin e një kompanie të listuar publikisht të ngjashme me Solidere, e cila u krijua nga ish-Kryeministri Rafik Hariri në vitet 1990 dhe mbetet në Bursën e Libanit.

Burimet e vunë koston e projektit diku midis 5 miliardë dhe 15 miliardë dollarë dhe thanë se mund të krijonte deri në 50,000 vende pune.

Zyrtari libanez tha se Franca dhe portet franceze dhe grupi i transportit të kontejnerëve CMA CGM ishin gjithashtu të interesuar në projektin e rindërtimit.

Një nga burimet diplomatike vuri në dukje se Franca kishte dërguar disa misione, përfshirë një në mars që përfshinte CMA CGM, që tregonte interes për të luajtur një rol në rindërtimin. Ky mision u përqëndrua në operacionet e pastrimit në vend të një rizhvillimi më të gjerë, tha burimi.

Ministria e jashtme e Francës nuk pranoi të komentonte menjëherë dhe CMA CGM nuk pranoi të komentonte, njoftoi Reuters.

Zyrtari libanez tha se fillimi i projektit do të varet nga evropianët që bien dakord se kush do ta drejtojë atë.

“Ky është një vendim evropian në fund të ditës, sepse ata duhet të vendosin për atë mes tyre. Pastaj, kur bëhet fjalë për të, qeveria libaneze mund të shkojë përpara, "tha zyrtari.

Burimet diplomatike thanë se Gjermania donte të punonte ngushtë me Francën për këtë çështje, por që Parisi po ndiqte nismat e veta për tani.

"Ironia e gjithë kësaj është se nga njëra anë evropianët po flasin për të bërë presion mbi klasën politike, ndërsa nga ana tjetër duke luftuar me njëri-tjetrin për këto kontrata të mundshme kur prti ehste mes rrenojave ende" .

/Reuters

©  Argumentum